Algemeen:
Wil jij betere bedrijfsresultaten? Dat begint bij medewerkers die commercieel denken en handelen. Niet alleen je verkopers, maar iedereen die klantcontact heeft. Leer ze om in elk gesprek, telefoontje of mail waarde toe te voegen voor opdrachtgevers. Je zult zien dat niet alleen je omzet en winst omhoog gaan, maar medewerkers ook veel meer plezier gaan beleven aan klantcontact!
Voor wie is de opleiding klantgericht denken en doen?
Voor alle medewerkers die klantcontact hebben. Het gaat daarbij niet alleen om accountmanagers, ordermanagers of binnendienstmedewerkers, maar juist ook om medewerkers die niet direct een commerciële rol hebben maar wel bellen, mailen of spreken met klanten.
Wat leer je tijdens de opleiding klantgericht denken en doen?
- Hoe jouw handelen van invloed is op de resultaten van jouw organisatie
- Welke kernkwaliteiten jij hebt en hoe je daarmee op een natuurlijke manier het contact met klanten verbetert
- Welke communicatie- en acquisitievormen je hebt en wanneer je ze inzet
- Hoe je op een succesvolle manier telefonische acquisitie pleegt
- Hoe je bezwaren en tegenwerpingen van klanten kunt gebruiken
- Hoe je een commercieel gesprek afsluit en opvolgt
- Hoe je organisatiebreed op dezelfde manier commercieel handelt
- Hoe je synergie creëert als je in teamverband commerciële werkzaamheden uitvoert
Wat is het niveau van de opleiding denken en doen?
Als je een mbo werk- en denkniveau hebt, kan je deze opleiding goed aan. De voorbeelden en opdrachten worden zoveel mogelijk afgestemd op jouw werk. Ook oefen je veel, zodat je direct ervaring opdoet en merkt dat je vooruit gaat.
Hoe lang duurt de opleiding denken en doen?
4 afzonderlijke dagdelen